Isnin, 14 Mac 2011

Inilah Perjuangan Kita

Assalamualaikum........Salam Perjuangan

Nampaknya terlalu lama ambo tak menulis sebarang coretan pada blog ini...Kesian, blog ini dalam kesepian tanpa dicoret dan ditatapi......Selepas 4 siri pilihanraya kecil berlalu (Galas, Tenang, Merlimau dan Kerdau), baru kini ambo rasa berminat untuk kembali berblog.

Sebenarnya perjuangan untuk mendaulatkan Islam di bumi tercinta ini wajib dilaksakan dalam apa jua keadaan. Allah berikan kita akal yang cerdas, maka kita perlu menggunakannya untuk merancang dan mengatur strategi. Allah berikan kudrat dan tubuh badan yang sihat, maka kita perlu gunakan segala kekuatan dan kudrat ini untuk menjalankan gerak kerja bagi memenangkan Islam. Sekiranya kita kurang upaya maka kita juga perlu melakukannya dalam kadar kemampuan kita. Pendek kata, apa jua keadaan kita, wajib kita laksanakan gerak kerja ke arah kemenangan Islam dan mejuatuhkan Taghut di bumi Malaysia ini.

Lantaran itu, rasa kerugian kiranya kita ada medanya tapi kita hanya sekadar jadi pemerhati..........Atas kesedaran itu, ambo merasakan wajib buat ambo kembali memeriahkan alam maya ini.......Sekadar yang ambo mampu saja.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan